sobota, 6 lutego 2016

Pinkie Pie

Przez szeć dni zajme się powiedzmy opisem postaci z My Little Pony.
Więc zacznę od Pinkie Pie.
Jest to moja ulubienica. Gdy widzę Pinkie to czuję się radośniej. Mimo że kiedyś nie lubiłem różowego, tak teraz kolor ten kojarzy mi się z NIĄ.
Po jej zachowaniu można by sądzić że jest nadpobudliwa. :)
Ale to jest Pinkie. To jest w niej rozpoznawalne, tak jak śnieg w zimę. Łamanie praw fizyki? Phi! To dla Pinkie pestka. :) Moja myśl chyba idelanie opisuje jaka jest : "Pinkie Pie...tego nie zrozumiesz". Mam nadzieję że też Lubisz Pinkie Czytelniku.
Tak więc..do jutra! 

                        pozdrawiam Ioo

3 komentarze:

  1. Którą generację MLP oglądasz? Najnowszą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej nadpobudliwość jest zapewne spowodowana zbyt niskim poziomem krwi w glukozie. Poza tym ona nie łamie praw fizyki, one je kulturalnie omija.

    OdpowiedzUsuń