środa, 10 lutego 2016

Rainbow Dash

Na wstęp. Pszepraszam że wczoraj nic nie umieściłem, ale byłem na imprezie i po powrocie już nie miałem czasu ani siły. Ale, do rzeczy. Rainbow Dash. Co sobą przedstawia? Perfekcyjną zwinność? Czy może wielkie poświęcenie, dążenie do swoich najskrytszych marzeń? Zależy od punktu widzenia, bo dla jednego to po prostu wysportowana klacz, a dla drugiego to znaczy coś więcej... Co znaczy dla Ciebie? Czy sama Dashie cię jakoś urzeka może? Swoimi różowymi oczami? Ja tego nie wiem. Ale warto się zastanowić. Ja osobiście lubię Rainbow, ale nie czuję do niej nic szczególnego w porównaniu do Pinkie [ :) ]. To....do jutra? :)

1 komentarz:

  1. Ja osobiście uwielbiam Rainbow, jest wspaniała. Przemiawia do mnie jej zadzierność i zdolność do nie poddawania się.

    OdpowiedzUsuń