sobota, 9 kwietnia 2016

The part of the fandom- czyli jak zostałem Bronym

Po kolejnej...bla bla bla. Po prostu Was przepraszam za to że robię takie przerwy. To zaczynamy!
Jak zapewne się domyśliłeś (czytelniku) opowiem jak zostałem Bronym.
Było to dobre 5-6, a może nawet 7 lat temu. Mój najlepszy przyjaciel zagadnął mnie o My Little Pony. Jego kolega zagadnął Jego w szkole. Jak to "brzmi'? "Jego kolega zagadnął Jego w szkole"
Takie masło maślane. Ale do tematu. Jak już wspomniałem było to bardzo dawno temu. I może nie wszystkie odcinki obejrzałem, co nie co wiem. :) Ogólnie MLP jest stałą częścią mojego życia. Nawet gdy mam możliwość obejrzeć odcinek na Mini-Mini+, to wolę to niż nie oglądać w ogóle.
Ciężko by mi było gdybym nie mógł oglądać My Little Pony. Napisałem że to część mojego życia, przykładem jest choćby to że posiadam konto na forum MLP Polska. Mój nick to Immo. Zapraszam :). Nie wiem co wam jeszcze opowiedzieć :). W komentarzach lub na moim profilu na MLP Polska, napiszcie jak wy zostaliście Bronymi lub Pegasisters ( nie wykluczam tej opcji bo może jakaś Pegasis czyta tego bloga, bo czemu nie :) )
 Na dziś was opuszczam, do następnego!

pozdrawia Ioo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz