czwartek, 30 czerwca 2016

Reaktywacja!

Po dosyć długiej przerwie wracam!
Co się zmieniło? W zasadzie nic. :) Mam nadzieję że moje poprzednie materiały też były ciekawe i się nie nudziliście.
Dziś o stereotypach. Jest to rzecz której najbardziej nie lubię ze względu na to że jako ja, jestem chłopakiem, i oglądam My Little Pony które jest postrzegane jako serial "dziewczęcy", ogłaszając to na przykład wśród znajomych, zostanę wyśmiany. Przecież to mój wybór co robię i oglądam, i nikt inny nie powinien sie do tego wtrącać. Przecież każdy ma wolny wybór. To że My Little Pony jest popularne u młodszych widzów nie powinno się przekładać na inne "sfery". 
Tak samo stereotypem jest to że:
-chłopak musi:
  • grać w piłkę
  • uprawiać każdy możliwy sport 
  • grać w Cs-a lub LoL-a 
-dziewczyna musi:
  • grać w siatkówkę
  • malować paznokcie
  • nakładać 2 kilo tapety na twarz 
No bo może tak nie jest? Nie mam racji? Nie chcę nikogo obrazić, ale tak wielu ludzi postrzega świat. 
To na dzisiaj koniec, żegna Was Ioo.

Ps.
Już któryś tam raz piszę o podsuwanie mi pomysłów na tematy w komentarzach.
Okej? Napiszecie co byście chcieli przeczytać u mnie na blogu?
z góry dzięki! Trzymajcie się! 

2 komentarze:

  1. No nie wiem czy CS i LOL to stareotyp, chyba w twoim pokoleniu, więc to nie jest stareotyp :) Co np. z chłopczycami? To wyjątek chyba... choć w sumie one też są chyba trochę wyśmiewane przez inne dziewczyny.
    Ja chciałbym przeczytać o kreatywności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też masz rację, jednak ja piszę bardziej z perspektywy "mojego pokolenia" więc tak to w sumie wygląda. :) Okej, to mamy propozycję o kreatywności. Macie jakieś inne pomysły?
      Pozdrawiam!

      Usuń