czwartek, 7 lipca 2016

Kreatywność i Kuce

Tematem dzisiejszego tekstu jest kreatywność. Póki co  dostałem propozycję, co prawda od jednej osoby ale mam nadzieję że to przyjdzie z czasem. :) 

KREATYWNOŚĆ

Cóż to jest ta "kreatywność"? Spróbujmy zdefiniować. Kreatywność to chyba rzecz która jest nam dobrze znana, aczkolwiek mało o niej wiemy choć wydaje się inaczej. Kreatywność to w sumie nic innego jak dobre "podtrzymanie kondycji" w wymyślaniu nowych rzeczy. Leonardo Da Vinci był na przykład bardzo kreatywny, mam rację?  W temacie napisałem "Kreatywność i Kuce".  Miałem na myśli tych wszystkich "Leonardów", którzy tworzą naprawdę świetne rysunki, gify i inne. Ja sam próbuję od czasu do czasu coś narysować, ale nie są to zawsze takie efekty jakie chcę. A czy przy organizacji konwentów trzeba być kreatywnym? Odpowiedź jest prosta. Oczywiście. W końcu trzeba jakoś to wszystko zorganizować i zgrać, aby to działało. Te wszystkie atrakcje, konkursy czy prelekcje, są właśnie polem do popisu własnej kreatywności. Doszedłem do wniosku, że każda osoba robiąca coś czy to z własnej woli, czy taką ma pracę musi nawet być kreatywna. W każdym z nas jest ta cząstka, która pobudza nas do działania, choćby po to aby ułatwić sobie życie.
Nieprawdaż? Choć może z tym ułatwianiem sobie życia to zwykłe lenistwo? :) To już pozostawiam wam.

Trzymajcie się, "zobaczymy" się już nie długo, i tradycyjnie czekam na Wasze pomysły! 
Strzałka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz