sobota, 13 sierpnia 2016

Wakacje z kucami?

Siemka znowu! Dzisiaj napiszę o wakacjach z kucami. Za nami już ponad pięć tygodni wakacji, wprawdzie mamy jeszcze czas na odpoczynek, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. "Ale zaraz. Gdzie kuce!?". Spokojnie, już idą. Pomyślmy w trochę abstrakcyjny, filozoficzny bądź fantazyjny sposób. My spędzamy wakacje chodząc na basen, jeżdżąc na rowerze, w góry (albo na rowerze w górach) lub gdzieś do jakichś innych krajów. A kucyki? Załóżmy że Pinkie Pie, Rainbow Dash, Rarity, Twilight Sparkle i Applejack, wybierają się na wakacje. Ale gdzie? W końcu Equestria jest duża, no ale one znają Equestrię jak nikt inny. Może Kryształowe Królestwo? Czemu nie...w końcu są tam jakieś atrakcje nie? Najlepszym miejscem wydaje mi się Manehattan. W końcu jest tam pełno kin, teatrów, sklepów i .... wszystkiego :D. Mam nadzieję że nie było tak krótko, ale mam "małe ograniczenia techniczne"
:D. Jak zwykle zapraszam was do pisania propozycji tematów w komentarzach. :D
Miłych i udanych wakacji!
Wasz Ioo.

3 komentarze:

  1. Było krótko :p
    Nie no, źle nie jest, ale może najpierw pisz sobie tekst np. w Wordzie, a potem tu wklejaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, dobry pomysł na post. Było krótko, trochę zbyt krótko, ale takie fantazjowanie jest dobrym pomysłem :). Więcej! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, z tym, zę było krótko to ja też się zgodzę.

      Usuń