środa, 27 lipca 2016

Kuce i ludzie-czyli twórczość fandomu

Witajcie po kolejnej, acz nieco mi potrzebnej przerwie! 
Po przeczytaniu tematu, domyślacie się że mowa będzie o "artystach". Zaczynajmy. 
Na początek omówimy twórców naszych ulubionych kucyków.
Trzeba przyznać że trzeba mieć talent by tworzyć tak wspaniałe, nazwałbym dzieła. I choć sam rysuję i uważam że dobrze mi to wychodzi, czasami nie mogę się równać z niektórymi twórcami.
Sam bardziej preferuję szkice, lecz arty stworzone komputerowo, przy pomocy programów graficznych też są świetne.   
Teraz porozmawiajmy o muzyce. Twórczość w kwestii muzyki można rozpatrywać od metalu, rocka, rapu, dubstepu, aż po country. Moimi ulubionym typami bądź rodzajami muzyki są metal, rap i dubstep, dlatego postaram się omówić je wszystkie.
Metal. Słucham go kiedy próbuję się zmotywować albo kiedy jestem zdenerwowany. Nie będę się powtarzał, ale ten ostatni raz chyba muszę. Do takich rzeczy trzeba mieć talent.
Dubstep. Mi może nie ma w nim praktycznie słów, to jednak jest energiczny, pobudzający do działania czy nawet "rozgrzewający". Mnie często ciarki aż przechodzą.
Rap. Większość rapu fandomowego to w sumie znam tylko w języku angielskim. Ale i tak się przyjemnie słucha.

To by było dzisiaj na tyle, jeśli chcecie o czymś więcej poczytać...piszcie! 
Widzimy się już niedługo!

#MyLittlePony  

2 komentarze:

  1. Dość ciekawe, napiszesz coś więcej o rysiwaniu? Podasz jakieś przykłady swoich rysunków? Polecisz artystów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mało tego napisał, a mi się o rysowaniu więcej przyda.

      Usuń